Taşköprü’de 2 bin kişiye aşure ikram edildi

Taşköprü’de 2 bin kişiye aşure ikram edildi
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Kastamonu’nun Taşköprü ilçesinde muharrem ayı dolayısıyla 2 bin kişilik aşure ikram edildi.

Kaymakam Abdullah Demirdağ, Belediye Başkanı Hüseyin Arslan ve MHP İlçe Başkanı Ziya Ergün, Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikram etti.

Belediye Başkanı Arslan, dayanışma ve paylaşmanın önemine dikkat çekerek, geleneksel değerleri yaşatmaya devam ettiklerini kaydetti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.