Yenice Belediyesi ev sahipliğinde, Yenice Motosiklet ve Doğa Sporları Derneği tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba Şenliği” programına Yenice Kaymakamı Mert Çanga ve Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş katılarak çocuklarla biraraya geldi.
Programda çocuklar hem motorlarla ilgili bilgi edinirken çeşitli etkinliklerle doyasıya eğlendi.
Program sonrası açıklamada bulunan Yenice Belediye Başkanı Sertaş Karakaş, karne heyecanını yaşayan çocukların sevincine ortak olmak, yaz tatiline güzel bir başlangıç yapmalarını sağlamak amacıyla etkinliğe ev sahipliği yaptıklarını söyleyerek, “Etkinlikte evlatlarımız ve ailelerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık. Sosyal ve kültürel etkinliklerle çocuklarımızın yanında olmaya, onların yüzlerindeki tebessümü çoğaltmaya devam edeceğiz. Programın düzenlenmesinde emeği geçen Yenice Motosiklet ve Doğa Sporları Derneği üyelerine, katkı sağlayan herkese ve etkinliğimize yoğun ilgi gösteren hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın neşesi, ailelerimizin mutluluğu ve birlik beraberliğimiz daim olsun.” dedi.