Cezalandırma değil, bilinçlendirme esasıyla yürütülen çalışmada sürücülere; araç içi hijyenden kılık-kıyafete, kişisel bakımdan yolcularla doğru ve yapıcı iletişim kurulmasına kadar birçok kritik konuda yüz yüze hatırlatmalar yapıldı.
Ceza Değil, Hizmet Odaklı Yaklaşım
Zabıta ekipleri, duraklarda ve hat güzergahlarında durdurdukları minibüslerde sürücülerle samimi diyaloglar kurarak şehrin imajına yakışır bir seyahat atmosferinin ipuçlarını paylaştı. Bilgilendirme faaliyetlerinde özellikle şu hususların altı çizildi:
Başkan Çetinkaya: “Esnafımızla El Ele Şehrimize Yakışan Nezaket Kültürünü Pekiştiriyoruz”
Yürütülen saha çalışmasının ceza odaklı bir denetim olmadığının, aksine esnafla ortak bir şehir kültürü oluşturmayı hedeflediklerinin altını çizen Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, şu değerlendirmelerde bulundu:
“Her bir hemşehrimizin sabah işine giderken, akşam evine dönerken temiz, huzurlu ve güler yüzlü bir ortamda seyahat etmesini son derece önemsiyoruz. Zabıta ekiplerimiz sahada esnafımıza cezai işlem uygulamak amacıyla değil, tam aksine ulaşım esnafımızla el ele vererek Karabük’ümüze yakışan ortak bir nezaket kültürünü pekiştirmek için bulunuyor.
Araç içi temizlikten kişisel bakıma, tatlı dilden güler yüze kadar her konuda esnafımızdan gerekli hassasiyeti göstermelerini rica ettik. Şehrimizin vizyonuna pozitif katkı sunan, vatandaş memnuniyetini önemseyen ve kurallara büyük bir riayetle uyan tüm değerli ulaşım esnaflarımıza canıgönülden teşekkür ediyorum.“
Karabük Belediyesi, toplu taşımada vatandaş memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve konforlu ulaşım ağını korumak amacıyla, kent genelindeki denetleme, bilgilendirme ve rehberlik çalışmalarına periyodik aralıklarla aralıksız devam edecek.