Vali Çağatay’dan Tayini Çıkan Mülki İdare Amirlerine Vefa Gecesi

Vali Çağatay’dan Tayini Çıkan Mülki İdare Amirlerine Vefa Gecesi
Yayınlama: 26.06.2026
Düzenleme: 26.06.2026 11:05
A+
A-

Karabük Valisi Oktay Çağatay ve eşi Hande Çağatay, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen mülki idare amirleri onuruna düzenlenen anlamlı veda programında kent protokolüyle bir araya geldi.

Oldukça samimi ve duygu dolu bir atmosferde gerçekleşen buluşmaya; Karabük’te görev sürelerini tamamlayarak yeni görev yerlerine atanan Vali Yardımcısı Mustafa Şahin ve Eflani Kaymakamı Ömer Bulut’un yanı sıra il genelinde görev yapan diğer mülki idare amirleri katıldı.

Samimi sohbetlerin ve Karabük’te geçen çalışma dönemlerine dair anıların yad edildiği gecenin sonunda Vali Oktay Çağatay ve eşi Hande Çağatay, kente katkılarından dolayı Vali Yardımcısı Mustafa Şahin ile Eflani Kaymakamı Ömer Bulut’a teşekkür plaketi ve başarı belgesi takdim etti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.