Karabük halkının uzun süredir merakla ve heyecanla beklediği yeni Şehirlerarası Otobüs Terminali projesinde nihayet sona gelindi. Kentin ulaşım altyapısına çağ atlatacak olan modern terminal binasında, açılış öncesi çevre düzenleme ve zemin iyileştirme çalışmalarına büyük bir hız verildi.
Karabük’ün vizyon projelerinden biri olan yeni otobüs terminalinin, daha önce 19 Mayıs’ta resmi olarak hizmete açılması planlanmıştı. Ancak vatandaşlara daha kaliteli, kusursuz ve güvenli bir altyapıyla hizmet sunulabilmesi adına, alanda devam eden bazı teknik çalışmaların tam anlamıyla bitirilememesi nedeniyle açılış tarihi ileri bir tarihe ertelenmişti.
Hizmet kalitesinden ödün vermemek adına alınan bu kararın ardından, Karabük Belediyesi ekipleri eksikleri gidermek ve projeyi tamamen hazır hale getirmek için adeta zamanla yarıştı.
Gelinen son aşamada, terminal kompleksinin çevresindeki yolların ve peron alanlarının kalıcı konforunu sağlayacak çevre asfaltlama çalışmaları resmen başladı. İş makinelerinin yoğun bir mesai harcadığı alandan güncel fotoğraflar ve görseller paylaşan Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, tesisi eksiksiz teslim etmek için kararlı olduklarını vurguladı.
Yeni terminalin Karabük’ün vizyonuna büyük değer katacağını belirten Belediye Başkanı Çetinkaya, heyecanını şu sözlerle paylaştı:
“Kentimize yakışır, modern tesisimizi eksiksiz bir şekilde hizmete sunmak için sabırsızlanıyoruz. Çok az kaldı.”
Geniş peronları, yolcu bekleme alanları, sosyal donatıları ve modern mimarisiyle Karabük’ün dış dünyaya açılan en önemli kapılarından biri olacak yeni terminal binasının, önümüzdeki günlerde çevre düzenlemelerinin de bitmesiyle birlikte görkemli bir törenle hizmete açılması bekleniyor.