Karabük İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, ulusal düzeydeki bu prestijli çalıştayda görev alan öğretmenleri makamında ve İl Millî Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda kabul ederek başarılarını taçlandırdı.
STEM Eğitiminin Karabük’te Yaygınlaştırılması Masaya Yatırıldı
Toplantı kapsamında, ulusal çalıştay süresince yürütülen bilimsel ve teknolojik çalışmalar, Karabük İl MEM Şube Müdürü Metin Aktaş ve çalıştaya katılan öğretmenler tarafından detaylı bir sunumla paylaşıldı. Görüşmede şu kritik başlıklar ele alındı:
Müdür Akbaş: “Öğretmenlerimizin Başarısı Karabük’ün Gururudur”
Öğretmenlerin ulusal düzeyde sergilediği vizyondan büyük bir memnuniyet duyduğunu ifade eden İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, STEM eğitiminin modern dünyadaki önemine dikkat çekerek şunları söyledi:
“Öğretmenlerimizin bakanlığımız düzeyinde gerçekleştirilen bu denli önemli bir ulusal çalıştayda Karabük’ümüzü başarıyla temsil etmesi bizler için büyük bir gurur vesilesidir. STEM alanında yapılan bu nitelikli çalışmalar; evlatlarımızın analitik düşünme, modern problem çözme, yaratıcılık ve üretkenlik becerilerinin en üst seviyeye çıkarılmasında hayati bir rol oynamaktadır.
Eğitimde yenilikçi yaklaşımları yakından takip eden, özverili çalışmalarıyla Karabük’ün başarı çıtasını yukarı taşıyan tüm öğretmenlerimizi canıgönülden tebrik ediyorum. Bu tür vizyoner adımlar, şehrimizdeki eğitim kalitesini artırmada en büyük lokomotifimiz olacaktır.”
Toplantının sonunda İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı’na katılarak Karabük’ün adını başarıyla duyuran öğretmenlere resmi katılım belgelerini takdim etti ve başarılarının devamını diledi.