Karabük Eğitiminde STEM Rüzgârı

Karabük Eğitiminde STEM Rüzgârı
Yayınlama: 24.06.2026
Düzenleme: 24.06.2026 17:04
A+
A-

Karabük, eğitimde yenilikçi vizyonunu ulusal arenalara taşımaya devam ediyor. Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri (YEĞİTEK) Genel Müdürlüğü tarafından 23 Mart – 1 Nisan 2026 tarihleri arasında düzenlenen Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı‘nda Karabük’ü gururla temsil eden öğretmenler kente döndü.

Karabük İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, ulusal düzeydeki bu prestijli çalıştayda görev alan öğretmenleri makamında ve İl Millî Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda kabul ederek başarılarını taçlandırdı.

STEM Eğitiminin Karabük’te Yaygınlaştırılması Masaya Yatırıldı

Toplantı kapsamında, ulusal çalıştay süresince yürütülen bilimsel ve teknolojik çalışmalar, Karabük İl MEM Şube Müdürü Metin Aktaş ve çalıştaya katılan öğretmenler tarafından detaylı bir sunumla paylaşıldı. Görüşmede şu kritik başlıklar ele alındı:

  • Ulusal çalıştay kapsamında Türkiye genelinden elde edilen akademik kazanımlar,
  • Farklı şehirlerde başarıyla uygulanan fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) odaklı iyi uygulama örnekleri,
  • Bu yenilikçi eğitim modellerinin Karabük genelindeki okullarda yaygınlaştırılması ve müfredata entegre edilmesine yönelik stratejik yol haritası.

Müdür Akbaş: “Öğretmenlerimizin Başarısı Karabük’ün Gururudur”

Öğretmenlerin ulusal düzeyde sergilediği vizyondan büyük bir memnuniyet duyduğunu ifade eden İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, STEM eğitiminin modern dünyadaki önemine dikkat çekerek şunları söyledi:

Öğretmenlerimizin bakanlığımız düzeyinde gerçekleştirilen bu denli önemli bir ulusal çalıştayda Karabük’ümüzü başarıyla temsil etmesi bizler için büyük bir gurur vesilesidir. STEM alanında yapılan bu nitelikli çalışmalar; evlatlarımızın analitik düşünme, modern problem çözme, yaratıcılık ve üretkenlik becerilerinin en üst seviyeye çıkarılmasında hayati bir rol oynamaktadır.

Eğitimde yenilikçi yaklaşımları yakından takip eden, özverili çalışmalarıyla Karabük’ün başarı çıtasını yukarı taşıyan tüm öğretmenlerimizi canıgönülden tebrik ediyorum. Bu tür vizyoner adımlar, şehrimizdeki eğitim kalitesini artırmada en büyük lokomotifimiz olacaktır.”

Toplantının sonunda İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı’na katılarak Karabük’ün adını başarıyla duyuran öğretmenlere resmi katılım belgelerini takdim etti ve başarılarının devamını diledi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.