Karabük kentinin ev sahipliğinde spor dünyasını bir araya getiren Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm 1. Etap Yarışmaları, sporcuların ve protokolün katılımıyla düzenlenen coşkulu bir açılış seremonisiyle başladı. Türkiye genelindeki genç yetenekleri bir araya getiren organizasyonda, resmi törenin tamamlanmasının ardından vakit kaybedilmeden ilk gün müsabakalarına geçildi. Pistte ve sahada yeteneklerini sergileyen genç sporcular, farklı atletizm branşlarında gün boyunca kıyasıya mücadele ederek en başarılı dereceleri elde etmek için ter döktü.
Geniş bir katılımla gerçekleştirilen organizasyona Türkiye‘nin farklı bölgelerindeki 10 ilden yaklaşık 200 sporcu katılım sağladı. Gençlik ve Spor Bakanlığı bünyesinde yürütülen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm müsabakalarında, geleceğin milli atlet adayları performanslarıyla göz doldurdu. Koşu, atlama ve fırlatma gibi temel atletizm disiplinlerinde yarışan kulüp ve il karması sporcuları, takım halinde ve bireysel olarak üst sıralarda yer alabilmek adına yüksek performans sergiledi.
Nefes kesen yarışların sahne olduğu ilk günün sonunda, kendi branşlarında dereceye girmeyi başaran atletler için resmi bir ödül töreni organize edildi. Kürsüye çıkma başarısı gösteren genç sporculara madalya ve başarı ödülleri; Spor Hizmetleri Müdürü İsmail Özcan, Safranbolu Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Sedat Adakan, Spor Şube Müdürü Lokman Mollaoğluşarı, ANALİG İl Koordinatörü Onur Çelebi, Atletizm İl Temsilcisi Okan Özyaman ve Spor Tertip Komitesi üyeleri tarafından takdim edildi.
Büyük bir heyecan fırtınasına sahne olan Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm 1. Etap Yarışmaları, ikinci gün gerçekleştirilecek olan final müsabakaları ve genel klasman ödül töreninin ardından resmen sona erecek.