Verimli enerji tüketimi için klimalarda “24 Derece” kampanyası
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığının yönlendirmesiyle Elektrik Dağıtım Hizmetleri Derneği (Elder) yaz aylarında artan klima kullanımına yönelik “#24DereceİleMümkün” farkındalık çalışmasını başlatıyor. Dernekten yapılan açıklamaya göre, yaz aylarında artan klima kullanımının elektrik tüketimi üzerindeki etkisine dikkati çekmek amacıyla “#24DereceİleMümkün” kampanyası hayata geçiriliyor. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı öncülüğünde, Elder koordinasyonunda yürütülecek...